maanantai 15. syyskuuta 2014

Kävelyä

Olen kävellyt paljon. No, itse asiassa en kovin paljoa sittenkään ;-). Yksi iso liikuntaharrastukseni tavoite on, että liikunnasta tulisi minulle yhtä tarpeellista ja arvostettua kuin hengittämisestä, unesta ja ravinnosta. Se, että en pystyisi olemaan ilman liikuntaa. On todettava, että tällä hetkellä pystyn olemaan sohvaperunana ihan hyvin, vähän turhankin hyvin. Olen perusluonteeltani laiska, ja saan potkia itseäni pitämään itsestäni hyvää huolta. Toivoisin, että minulla olisi parempi itsekuri toteuttaa sellaista elämää, joka parantaa hyvinvointiani. Olen kehittynyt hurjasti, erityisesti henkisellä puolella, mutta tyytymätön perusluonteeni ajaa minua koko ajan eteenpäin ;-).

Viime viikolla hölköttelin ja suunnistin kerran kumpaakin, kävelin ainakin kolme kertaa, uin kerran ja kävin kansalaisopiston kahvakuulatunnilla (se on hyvä!). Liikuntaa tuli yhtä kävelyä mukaan laskematta 4 h 33 min.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan!